Obsah fóra Diskusne forum humanistov
Autor Správa

<  Polemika o viere a ideológii  ~  Magnet na škandály

Lemmy
Zaslal: So marec 12, 2011 9:08 am Odpovedať s citátom
Súčasť inventára Súčasť inventára
Založený: 17 január 2007 Príspevky: 7363 Bydlisko: Mám.
Michal Feik napísal(a):
Keď nastupoval Ján Figeľ do funkcie ministra dopravy, nikto netušil, aký obrovský potenciál průserov sa v tomto lídrovi kresťanských demokratov skrýva.

Ján Figeľ sa nepochybne javil ako typ lídra vystrihnutý z príručky „Ako vyhrať voľby.“

Figeľ je rovnako šikovný aj ako minister dopravy.

Človeka začínajú prepadať konšpiračné a sprisahanecké otázky: Nestojí aj za zrušenou deaflympiádou minister dopravy?

Verme, že nie. Rolling Eyes

_________________
Humanisti sú šľachetní ľudia, ktorí vedia žiť bez náboženských pohnútok. Som humanista, a zmyslom môjho života je žiť šťastne pomocou rozumu a citu.
Zobraziť informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť WWW stránky autora
AntropologickaKonstanta
Zaslal: So marec 12, 2011 11:23 pm Odpovedať s citátom
Súčasť inventára Súčasť inventára
Založený: 12 november 2009 Príspevky: 709
Lemmy napísal(a):
Michal Feik napísal(a):
Keď nastupoval Ján Figeľ do funkcie ministra dopravy, nikto netušil, aký obrovský potenciál průserov sa v tomto lídrovi kresťanských demokratov skrýva.

Ján Figeľ sa nepochybne javil ako typ lídra vystrihnutý z príručky „Ako vyhrať voľby.“

Figeľ je rovnako šikovný aj ako minister dopravy.

Človeka začínajú prepadať konšpiračné a sprisahanecké otázky: Nestojí aj za zrušenou deaflympiádou minister dopravy?

Verme, že nie. Rolling Eyes

Aj keď nepatrím zrovna k prívržencom KDH nemám rád ak niekto používa nelogické argumenty na očiernenie niekoho. Aké "průsery" Figeľa sa autorovi článku (ďalej AČ) podarilo pozbierať:
- "Keď sa prevalila kauza prideľovania bratislavských bytov, Ján Figeľ v nej aktívne figuroval." AČ neuvádza v čom Figeľ chybil a tak nemožno posúdiť či jeho postoj bol alebo nebol napadnuteľný.
- "Keď na svetlo sveta začali postupne vyliezať kauzy bývalého primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského, Figeľ sa ho neváhal zastať. Vyhlásil, že Ďurkovský konal podľa svojho svedomia a že dúfa v jeho návrat do strany." AČ necituje Figeľa akým konkrétnym výrokom sa ho zastal, a tak to nemožno potvrdiť, neuvádza ani dôvody aké pre tento svoj postoj Figeľ prezentoval, ťažko považovať Ďurkovského kauzy, ktoré tiež neuvádza o aké sa má jednať za chybu Figeľa, to znie dosť nelogicky.
- "Tretí balík PPP projektov na výstavbu východnej D1 zrušil Figeľ z vlastnej vôle. Akože ide stavať lacnejšie." Potom by bolo ale načim uviesť jeho dôvody aby si človek mohol urobiť vlastný úsudok či ich možno považovať za oprávnené alebo nie.
- "Prvý balík (južný obchvat Žiliny) pôvodne chcel realizovať, nedokázal ho však presadiť proti Sulíkovej SaS a tak ho radšej tiež zrušil." Ak ho nedokázal presadiť proti Sulíkovej SaS tak mne z toho potom logicky vyplýva že asi táto SaS disponovala mocou tento balík blokovať, potom ale nie je jasné prečo je vinný Figeľ a nie SaS, to nedáva zmysel.
- "Ministerstvo dopravy, resp. Národná diaľničná spoločnosť v uplynulých mesiacoch vyhlásili niekoľko tendrov na výstavbu úsekov diaľnic a rýchlostných ciest a prakticky v každom z nich sa vyskytli závažné problémy, pre ktoré musel byť tender buď zrušený alebo znovuotvorený" Potom by ale bolo dobré spomenúť aké problémy to boli a prečo sa pripisujú Figeľovi, že v čom konkrétne chybil.
- "Navyše, minister dopravy zásadným spôsobom váha a mení pripravené projekty" Bolo by dobré uviesť jeho dôvody, lebo napr. ak by vláda neodsúhasila balík peňazí na také projekty tak potom by asi aj to mohol byť dôvod ktorý by sa asi ťažko dal pripísať jemu na vrub. Bez peňazí sa projekty nedajú realizovať.
- "Úplne najväčšiu blamáž pod názvom presun eurofondov v tejto súvislosti ani netreba spomínať." Ja by som bol za to aby sa to spomínalo, lebo zase som sa nedozvedel v čom je Figeľ vinný.
- "Ďalší neúspech skolil ministra dopravy minulý týždeň. Ním navrhované riešenie dlhodobého prenájmu bratislavského letiska vrátila vláda na prepracovanie. Ani sa nemožno čudovať. Návrh, ktorý predstavil Figeľ, nemal podložené žiadnou relevantnou štúdiou." Konečne prvý "hmatateľný" argument: absencia relevantnej štúdie.
- "Naozaj nie je nič strategickejšie, ako v ére sústavného zdražovania pohonných hmôt (aktuálne nad hranicou 42 korún za liter) rušiť železničné spoje a nútiť tak ľudí cestovať autom." Nemyslím si že by existoval taký minister ktorý by rušil železničné spoje len tak ak by mal na ich prevádzku dostatok prostriedkov.
Zobraziť informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:  

Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
Pridať novú tému

Prejdi na:  

Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.